Kasut John Bert... Astaga  

Friday, October 17, 2008

aku baru dapat info nih dari officemate aku... seriously, aku terkejut gak... aku serahkan sepenuhnya semua judgement kepada semua pembaca blog aku... bagi muslim, sama ada korang akan terus support barangan ini atau tidak... bagi non-muslim, sama ada korang rasa best mempersendakan agama orang lain atau tidak...







ps: aku ada sebijik jenama kasut nih! Astaga... i'll get rid of it lepas nih....


4 comments: to “ Kasut John Bert... Astaga

  • aziazul
    October 17, 2008 at 3:56 PM  

    sesungguhnya orang nasrani dan yahudi tidak akan menyenangi umat muslim sampai kiamat.

  • Arylikh
    October 17, 2008 at 5:48 PM  

    I think if you dint see that it was Allah and Muhammad in the first place, i see nothing wrong. If john Bert did that on purpose i bet it makes no different if u dint know about it in the first place. Do you know how many professional logos that has been published and looked like penis?

    On second thought. What was image suppose to present? an animal? I'll follow up on this one.

  • Arylikh
    October 17, 2008 at 6:33 PM  

    Aku check nak.sik ada pun gambar lain dalam internet tok.nak original nya ne? mun benda ya benar nak sik patut sigek jak gambar. cuba ko carik kasut nak baru pun and post gik.mmmmm

  • erryOs
    October 27, 2008 at 4:49 PM  

    ku kak pegi ke lea center hopoh and they stil using the same logo... ku rasa logo ya lebih kepada lion mengaum atas 2 kaki... means kaki depan terangkat laa... wallahualam...

Design by Amanda @ Blogger Buster