Kerja Baru...  

Thursday, October 16, 2008


Dengan tamatnya bulan puasa penuh berkah lepas, tamatlah tugas aku di salah sebuah syarikat telekomunikasi terbesar di Malaysia. Setahun empat bulan aku meneguk, menadah, menimba, mengorek, mengaut dan banyak lagi Me- macam-macam ilmu dan kenangan di situ. Yang manis aku kenang, yang pahit aku tendang... waseh...

Sekarang, aku bertugas di agensi lain, yang masih juga terlibat dengan syarikat-syaikat telekomunikasi dan multimedia utama di Malaysia ni... Setakat nih, JD utama aku juz memanaskan sofa di lobby office dengan pungung Jawa ku nih... huahahaa... tergeley-geley kat lobby, bak kata kawan aku... apa nak buat, dah aku ala-ala maskot kat sini.. hahaa...

walopun aku dah di brief mengenai kerja aku (officially belum) tapi sementara nih aku masih lagi menanti dan terus menanti cabaran dan tanggungjawap yang akan dipikul oleh pundak ku nanti...
next post, aku akan bercerita mengenai 1st day aku di office baru aku...

special thanks to siti, wong, bong, faris, wak, zizie, laura, jiji, timah and semua yang ku tak dapat list semua kat sini... its been a pleasure to work with you guys and all the best to all of you!


3 comments: to “ Kerja Baru...

Design by Amanda @ Blogger Buster