Hari Raya?!  

Tuesday, October 14, 2008


Sorry la, aku akhir-akhir nih jarang sangat nak update blog aku... aku tengah cuba focus on make-up kan aku nyer blog skrang nih... p setiap kali aku nak tukar antaramuka menatang nih, setiap kali tu gak aku stuck dengan kerje yang tak semena-mena datang... bak kata jijul, kribang tol lah!

Mesti korang semua hairan nape blog aku nih takder input pasal raya... sebenarnya aku beraya dengan pelbagai dugaan... kisah benar sewaktu hari terakhir puasa:

"ry, aku ada crita la tok," best friend ku mulakan siraman air sumpahan yang memadamkan kehangatan raya ku...
"napa, ada crita best kah?" dengan tone gossip king yang sesuai membawa watak poret nya aku bertanya...
"mak madah baju raya ko sik siap eh," best friend ku memberi khabar...

sakit hati aku! tau bile mak aku hantar kain tu? dalam bulan 6 lepas... maintain lak dier kata tak siap... kalo baju aku sepasang tak kesah jugak... nih lebih 10 pasang (untuk cousins and relative mak)!!! the day before tu dah call ngan orang tua pemintal-benang-yang-tak-sedar-diri tu, dier kata "owh, lom siap... esok pagi kamek ngantar semua baju ya"

tak ker korang benggang?! benggong sungguh!
bagi tau la awal-awal... and jangan la ambik comitment kalo takut tak dapat deliver... baju orang yang hantar bulan 8 and lewat, semua siap! dahlah aku tak dapat cuti raya langsung! cis cis cis...


2 comments: to “ Hari Raya?!

Design by Amanda @ Blogger Buster