Aku dah di BLOCK... T_T  

Wednesday, September 17, 2008


Aku tak tau la... Mungkin my current company terlalu effective atau camner... Untuk pengetahuan semua, aku akan berenti kerje... hehee... Alhamdulillah got another better job... Thanks to all my family, friends & lecturer yang sentiasa mendoakan aku...

So sekarang nih, kerje aku just buat handover jer... and kerje2 yang belum siap (dah overdue dateline... wakakakakk...) Tapi masalah lain datang pulak... maintain jer orang-orang HR and IT group block aku nyer password n ID... eii... camner la ku nak wat kerje aku... aku pun tak paham... pastu HR mintak bende2 yang aku perlu extract dari system (as u know, dah di block mereka) untuk membolehkan gaji terakhir aku di release mereka... hahaa... lucu kan, mereka nih...

and aku rasa, dalam masa terdekat, access aku ke komputer aku pun akan di block...
ponin pakcik eh!


0 comments: to “ Aku dah di BLOCK... T_T

Design by Amanda @ Blogger Buster