Cerita aku...  

Tuesday, September 16, 2008

banyak perkara terjadi sepanjang aku tak update blog aku... emm... ntah laa... sikap malas aku datang lagi sekarang... hahaa... maybe sebab banyak sangat perkara unexpected yang terjadi...

entry kali ini, aku focus on perkara-perkara lucu yang terjadi dari last day aku update blog nih until sekarang... hehee... bak kata kawan aku, u shud post your funny experience kat your blog. then, here i am... hehee..

aritu, aku pergi kursus... since aku paling muder dalam kursus tuh (yang lain tuh manager & asst. manager yang tah brapa umur diorang...), mestilah aku maintain vogue kan, siap aku sorang jer pakai baju kemeja pink... hahaa... dan sentiasa menjadi bahan gurauan dalam bilik tuh... cis, hehee...

pagi tuh, aku datang lambat... paking penuh siot di TM Simpang Tiga tuh! dengan maintain-nyer aku masuk seminar room yang ada 15 orang tuh dan duduk di meja terakhir dan hujung sebelah kiri bilik.

owh, sebelum tuh, aku pergi ke sibu few months before ke kursus tu and aku jumpe this guy, he claims kenal aku since die super-duper-senior aku di U dulu... then kami tukar2 no telefon and aku kadang2 contact dier, and kami berbual as if dah kenal laaammaaaa... awie namanyer (of coz, bukan nama sebenar)

berbalik cerita kursus tadi, aku duduk di sebelah laki nih... agak muda gak... muka manyak ensem... hehee.. (that's for yon!) then aku tanya lah pasal dah lama ker kursus tu start and so on... die pun lalu rancak berborak dengan aku...

then aku teringat yang aku lom tau nama dier and he suppose tak tau nama ku gak... aku hulur tangan & "ops lupe, Erry. u?"

die dengan muka pelik and hairan, dia shake hand aku and kata... "AKU AWIE!"

Ya Allah, malu nyer akuuuuu.......... Aku terus jer kaber line, owh, aku kenal tapi takut salah orang and dier senyum jer! ARGH!!!


0 comments: to “ Cerita aku...

Design by Amanda @ Blogger Buster