Happy Birthday Memyselfandi...  

Wednesday, September 24, 2008


hahaa... aku malas nak buat statement yang aku dah setahun lebih tua semalam, p terpaksa coz ada orang tak puas hati sebab aku tak sedar diri dah tua... hahaa... (kureng hajazz korang

aku nak kongsi la sini sebahagian ucapan birthday yang ku dapat

Kak As :- Slmt pagi n b'sahur. Happy Birthday to you. Kakak sekeluarga doakan moga panjang umurmu, murah rezekimu n cepat dapat jodoh
me: thanks n Amin... akak ku siap merik 2 eCard gik ya...

Apis :- Oit kawanku. Hapy besday. semoga panjang umur dan cepat baligh. nikah cepat. hahaha
me: wakakakk... amin... tapi cha**k...

Mem :- Dah bergerek tk ka? Heh heh ;-) ps: happy bday B-)
me: ngegeh!

Jiji :- Birthday boy, pa plah tek?
me: biasa.... MAKAN!!! huahaha...
p/s: he called me bday boy for the rest of da day... ceh2.. hehe...

Lyn :- Happy birthday to U. makin membesar da kawan mek tok eh.
me: hehee... memang dah besa... perut pun makin membusung... T_T

Ina :- Hapi birthday! from: awg n ina.
me: yah, ya baruk... lokek li juak main kongsi2 gya!!

Nya :- rose padah kitak birthday ritok, so, happy birthday to you!
me: Aok... n makseh kitak...

Kak Yatie :- ku maca lam friendster ko birthday marek, lupak ku eh...
me: sedih eh, ya la akak ku...

Ee :- ku tok, ingat nak ucap birthday ngan N***, p since nya sikda, so, sikhal lah, ku ucap ngan kau ajak...
me: kedak ya ka bestfren?! hehee... thanks anyway...

Dan banyak lagi... tak dapat la nak masuk semua... macam la aku takder keje lain nak buat

btw, kalo korang perasan, omos semua doakan ku cepat kawen... aku masih mude belia lagi lah... harapan nusa bangsa lagi tuh... bagi can la aku enjoy... next year ok kot.. hahaa...


Design by Amanda @ Blogger Buster