Azam oh Azam...  

Wednesday, January 7, 2009

awal-awal tahun cam ni... semua orang berazam nak buat banyak perkara... dan untuk aku, aku pun ada satu list panjang (walo tak sepanjang list taun lepas)... hehee... p yang best nyer, dalam banyak-banyak list tu... aku dah capai 2 dalam masa 7 hari dari tahun baru... kehkehkeh...


First adalah botakkan kepala aku... hehee... bukan setakat potong really pendek, tapi shave liciiiiiinnnn... muahahaa... walo aku ada rasa ragu-ragu, (ye lah... aku tak tau polisi tempat keje aku skrang leh cukur kepala tak)... tapi aku tetap maintain meneruskan hajat di hati... cewah...


Waktu quarter terakhir last year, aku mengalami keguguran rambut yang sangat teruk... so, aku decide aku nak mencukur rambut aku... ada gak orang bagitau suruh pergi treatment instead of cukur... tapi aku rasa cukur lebih adventures bagi aku... huahahaa... nih kronologi nyer... huahahaa... p sayang la... aku tak ambik gambar waktu barber tu wat rambut aku ala-ala trojan..



Selepas Cuci Rambut

Shaving Time!!!

Tada!!!


yang second lak, aku dari dulu suka bergambar... even waktu aku di matrik dulu pun aku suka ambik gambar ala-ala model... tapi aku waktu tu buruk sangat coz aku kurus cekeding... huhuu... so, azam aku taun nih adalah untuk upah juugambar ambik gambar... just for fun... hehee... next post, i'll upload my pics...


5 comments: to “ Azam oh Azam...

Design by Amanda @ Blogger Buster