First time for everything...  

Saturday, January 17, 2009

Huahahaaa... i started with LOL as this thing is a damn-not-expected experience... Guess what, I went to FACIAL! Hahaaa...

Its my first time for everything... from entering the premise, to the process of facial - and yes, all of it... Critanyer gini...

aku janji nak lepak ngan kawan aku - ompuan - tapi dier tengah wat facial... since tempat tu tak jauh, aku pergilah ke tempat facial tuh...

aku ingatkan nak duduk jer p tup tup rupanyer best friend aku tu dah book one session untuk aku... nak tolak, cam kesian jer ngan kawan aku... dah akhirnya, aku pun buat facial la gak...

pengalaman aku: ok jer, p waktu dier wat steam tuh, I CANT BREATH, MAN!!! I cant imagine why people want to suffer like that... Tang diorang letak mask lak, aku teringat lak ngan waktu aku belajar solat jenazah kat sekolah dulu... aku jadi "mayat" yang dikapan and muka aku ditutp kain kapas... macam tulah rasa nyer... ngeri gak laa... 

nih, aku share gambar-gambar aku...  


selesai diurut... selesa nyer...

Lepas abis steam muka: tak dapat nak bernafas... sakit dada aku...

masking time...

pengalaman ngeri...

p/s: lepas abis facial tu... aku rasa sungguh  licin wajahku! hahaa... macam bertambah ensem... perasan! LOL!


19 comments: to “ First time for everything...

Design by Amanda @ Blogger Buster